GENERALFORSAMLING – Onsdag den 7. marts 2018

Boldklubben Union indkalder til: GENERALFORSAMLING

Onsdag den 7. marts 2018 kl. 19.00 i klubhuset (Spisning kl. 18.30)

DAGSORDEN:

  1. Valg af dirigent.
  2. Formandens beretning.
  3. beretning.
  4. Forelæggelse og godkendelse af regnskab – samt orientering om budget for 2018.
  5. Indkomne forslag.
    1. Modtages senest 8 dage før generalforsamlingen.
  6. Fastlæggelse af kontingent
    1. Bestyrelsen indstiller følgende:
      1. Stigning i kontingent på 10 kroner per kvartal i alle afdelinger – undtaget Microunionerne.
      2. Stigning for Microunionerne til 225 kr. per kvartal.
  • Forklaring: Vores nye indkrævningssystem gør, at vi skal betale et gebyr per indkrævning, som vi skal have dækket.
  1. Valg:
    1. Formand (Bo Sten Hansen, modtager genvalg)
    2. Sportslig ansvarlig: (bestyrelsen arbejder på en løsning)
    3. Marketingansvarlig: (Frank Hammerum modtager genvalg)
    4. Ungdomsansvarlig (John Emil modtager ganvalg)
    5. Repræsentant fra UA (Bestyrelsen indstiller Jens Sauvr)
    6. Suppleant for Økonomisk ansvarlig (Bestyrelsen indstiller Mads Andersen)
    7. Suppleant for Klubhus ansvarlig (Bestyrelsen indstiller Søren P)
    8. Suppleant for Ungdoms ansvarlig. (Bestyrelsen indstiller Peter Holm)
    9. Suppleant for Marketing ansvarlig.(Bestyrelsen indstiller Jesper Søegaard)
    10. Suppleant for Sportslig ansvarlig.( Bestyrelsen indstiller Mikkel Stasiak)
    1. Udnævnelse af æresmedlemmer

 

Indkomne lovforslag fra medlemmer skal indsendes skriftligt til formanden eller pr mail (bostenhansen@yahoo.com) senest 8 dage før generalforsamlingen. Andre forslag kan med bestyrelsens sanktion fremsættes senere end dette tidspunkt.

Kl 18.30 bliver der som vanligt serveret stegt flæsk med persillesovs. Tilmelding til spisning er en nødvendighed og kan gøres til John i klubben.

Svar udbedes senest Mandag den 5. marts.

På bestyrelsens vegne

Bo Sten Hansen, Formand

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*